Strony

czwartek, 26 kwietnia 2012

Olek obserwator


Aleksander zrobił się bardzo spostrzegawczy i obserwuje wszystko co dzieje się dookoła niego. 
Jak tylko usłyszy samolot, zadziera głowę do góry, jak tylko zobaczy samochód, wyciąga swój paluszek wskazuje i mówi "Yy" i wiadomo, że jedzie auto :) 
Chciałam kupić dla mojego Olka obserwatora jakąś fajną zabawkę, poszperałam w necie i znalazłam! Drewniana pochylnia z małymi samochodzikami od razu spodobała się Olkowi :) 
SynAlek kładzie na górze autko, puszcza je, obserwuje jak jedzie, a gdy samochodzik ląduje już na dole Olek bije sobie brawo :)
Taka wrodzona skromność :) 
PolecamY! Zabawka do kupienia TU














6 komentarzy:

  1. O jej...podoba mi sie i to bardzo!
    Musze poszukac czegos podobnego u nas, a noz widelec znajde taka sama rampe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zabawka. moja przyjaciolka ma podobna, tylko zamiast samochodow ma rozne ksztalty i mowi, ze jej dzieci to uwielbiaja, wiec ja tez szukam czegos podobnego! No i ja tez brawo Alkowi bije! x

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka oryginalna i tania do tego.
    widać to zaciekawienie w Olkowym spojrzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawka! Ja tez mysle o drewnianych zabawkach dla Mojej Malej, jak juz sie urodzi ;)
    Mysle, ze drewniane maja w sobie dusze, czego nie mozna powiedziec o plastikowach...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...