Strony

sobota, 19 maja 2012

Truskawkowa masakra

Wyczekiwane cały rok! Ulubione, mogłabym je jeść ciągle. Same, ze śmietaną, zmiksowane z jogurtem...jakkolwiek :)
Udało mi się kupić nasze, polskie- taką mam przynajmniej nadzieję. Zapłaciłam jak za zboże, ale warto było! Były słodziutkie, soczyste, pyszne! Takie ja lubię.
Olkowi bardzo posmakowały. Masakrował truskawki w buzi, zmasakrował bodziaka ( plamy zeszły uffff), generalnie był cały w soku truskawkowym :) A jak kładliśmy się na popołudniową drzemkę i wtuliłam się w Olka to cały pachniał truskawkami :) Mmmmmm...
Koniecznie musimy truskawkową ucztę powtórzyć! :)












Mamo! Daj mi jeszcze jedną truskawkę!




Dałam :)

9 komentarzy:

  1. Cena zdecydowanie jeszcze nie sprzyja kupowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudownie, niech no ja tylko spotkam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweet sweet sweet! Tez bym chciala dac Antonowce ale sa uczulajace, a poza tym u nas to sama chemia a nie truskawki. Marza mi sie takie z domowego ogrodka! mmmm...apetytu mi narobilas!x

    OdpowiedzUsuń
  4. och uwielbiam truskawki.
    mąż upolował rabarbar i zrobiłam drożdżowca, pycha :)
    następny w planach to z truskawkami.
    truskawki mam, ale takie z marketu i tylko wyglądają jak one. niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez kocham smak truskawek!
    Moglabym je jesc i jesc i jesc...
    U nas juz jakis czas temu sie pojawily w sklepach, importowane z Hiszpani- skusilam sie!
    W sumie biorac pod uwage brak slonca w UK, takie hiszpanskie wydaja sie byc ciut zdrowsza opcja ;) Slodkie i smaczne w kazdym badz razie byly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wspólne drzemki...niestety już kilka miesięcy temu wspólnemu leniuchowaniu Antoś powiedział zdecydowane "nie" i nie zaśnie inaczej jak sam w swoim łóżeczku..niby fajnie, ale tęskno mi za tymi wtulonymi łapkami i Jego ciepłym oddechem.
    Truskawki - mniam mniam...uwielbiamy oboje...już w weekend majowy udało nam sie kupić pierwsze, aczkolwiek mimo iż słodkie i soczyste, chyba nie były polskie...tak czy siak..smakowały wybornie

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to naprawdę zazdroszczę! ostatnio tak się do mnie uśmiechały truskaweczki na targu... i nie wiem czemu ich nie kupiłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, kocham truskawki! Te polskie wczoraj jedliśmy i nie mają sobie równych. Mikołaj niestety odmówił spróbowania (jak 99% innych pokarmów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie nie byyyłoooo:O A tu tyyle się u Alka nadziało:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...