Strony

czwartek, 3 maja 2012

Nad morze!

Żeby dotrzeć nad morze musieliśmy przeprawić się promem przez Wisłę :) Olek stał przy znaku "zakaz wjazdu" i dzielnie wypatrywał kiedy to przypłynie po nas prom i zabierze nas na drugą stronę. Wiało tam okrutnie, ale daliśmy radę!
Potem już tylko szybka akcja autostradą i byliśmy nad naszym ukochanym morzem!
Pogoda nas rozpieszcza. Świeci słoneczko, wiatru nad morzem do południa prawie nie ma- idealnie! Rybka już zjedzona, wędzony łosoś u Pana Stasia zamówiony, plany na dziś- gofry :)




















15 komentarzy:

  1. Ale Wam zazdroszcze!
    Jak ja bym chcaila nad polskie morze...
    Piekna zdjecia! Przyjemnosci zycze na reszte pobytu!
    Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zazdroszczę! Tak tam pięknie. A Alek ma taką wielką piaskownice tylko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tyyyyle piasku...szaleństwo :)

      Usuń
  3. ja naszego morza jakoś nie lubię, ale może dlatego, że na wiosnę nigdy nie byłam tyko latem ....
    PS Olek słodki, fajne ma rajty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną jest super i ludzi mało :) Polecamy!

      Usuń
  4. Pięknie :))) Tez mi się rajtki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamuski drogie, to nie rajtki- to leginsy!
      Tez takie mamy ;)

      http://allegro.pl/cudne-legginsy-spodenki-panty-dla-dzieci-i2299530526.html

      Usuń
    2. Rajtki są super praktyczne i wygodne! Polecamy!

      Usuń
  5. Ależ rozpusta leniuchowa u Was:D Podoba nam się!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia.
    tylko można Wam zazdrościć.
    wstyd się przyznać, ale mieszkam jakieś 120 km od morza, a bywam tam tak rzadko...
    czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty! Ja uwielbiam morze! Musisz koniecznie nadrobić !

      Usuń
  7. Super...Bawcie się dobrze i wracajcie szczęśliwie..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...