Strony

piątek, 20 czerwca 2014

Instagram'owo 34

Kocham ten jej uśmiech!
Książkę "Huragany i tornada" sam sobie wybrał...
Czereśniowa panienka.
Deszcz pada a oni siedzą pod balkonem i oglądają .
Huśtawkowe szaleństwo.
I szaleństwo trampolinowe.
Pierwsze wyścigi w sezonie.
Uwielbiam jak tak zasypia.
"Poczytaj nam Tato!"
I jazda! 10 km razem z dzieciakami :) 
ZOO, wózek musi być!
To był nasz drugi spektakl z Olkiem, było pięknie.
Jula, Olek, Pola.
Moje!!!
Kawa na tarasie.
Nie ma to jak starszy brat!
Dzielą się lodami :)
Taki mamy fajny plac zabaw.
Koncert na naszym Dworcu Głównym, rewelacja!!!
Raj u Babci i Dziadka.




11 komentarzy:

  1. Cudne, jak zwykle!! Ale ten raj z ostatniego zdjęcia... och! i ten tunel z placu zabaw i czereśniowa panienka! Bardzo wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tata to się nie naczytał, co? ;) Zestawienie jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz sarnie spojrzenie na tym zdjęciu z Julką!
    piękne oczy. takie łagodne i spokojne. zazdroszczę Ci tego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne oczy! Plac zabaw z takim tunelem - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plac zabaw najlepszy. Super relacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle- BOMBA!
    Czerseniowa panienka, plac zabaw, 10 kilometrowz Maluchami i te Twoje oczy- CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Nie wiem czy jeszcze mnie pamiętasz z Ada to nie wypada, ale kiedyś mówiłam Ci, że jak będę miała synka to nazwę go Olek bo byłam oczarowana Twoim synkiem :) I będzie Olek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To deszczowe foto na balkonie jest super! Normalnie poczułam zapach deszczu :D i wyobraziłam sobie jak to fajnie dla nich musiało być, że mogli ten deszcz obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo ja już protest chciałam składać z tęsknoty :)) Ach ci dziadkowie :))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...