Strony

poniedziałek, 16 września 2013

Nasza wersja domostrady

Olo chory, za oknem pogoda średnia...a to oznacza, że zabawę trzeba zorganizować w domu.
MUSZĄ się z nami bawić auta i pociągi.
Szybka akcja i droga i tory gotowe.
Teraz tylko trzeba dobudować domki i przystanki, zawołać "Pany", żeby miał kto przez przejście dla pieszych przechodzić i gotowe! :)

Potrzebne będą:
- taśma malarska
- marker
- nożyczki
- trochę miejsca w pokoju

Bawcie się dobrze! :)






ps. na naszych panelach nie ma śladu po kleju od taśmy :)

31 komentarzy:

  1. Póki moja didzia w brzuchu, wypróbuję z siostrzeńcem!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skorzystam...! :) Masz opcję dla traktorów z Wadera?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowy Dobromir z Ciebie Agusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Na pewno skradniemy pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wśród naszych zabawek mamy narazie jedno auto, więc za mało by budować domostradę :)
    teraz Emilka bawi się mebelkami i laleczkami, a Helena śpi :)
    zdrówka dla Olka.

    OdpowiedzUsuń
  7. A my w domu mamy właśnie taką samą autostradę. Wpadłyśmy na taki sam pomysł. U nas jeszcze są znaki drogowe, bo Staś ma na ich punkcie ostatnio ogromnego bzika.
    Pozdrawiamy ciepło
    maniamamowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znaki :)
      Muszę o nich pomyśleć :) Olkowi na pewno się spodobają :)
      Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
  8. no właśnie tych śladów byłam ciekawa :D
    Dobrze że nie ma! Ale to pewnie od taśmy zależy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, u nas na razie króluje domostrada i kolejkostrada bo nie jestem taka kreatywna i zamiast zrobić swoją poszłam i kupiłam. Ale juz sie konczy więc następna bedzie wg Twojego pomysłu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pany muszą być! u nas przewaga Panów nad autami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczynamy "zbierać" Pany :)
      Coraz więcej ich z nami :) ale auta nadal mają przewagę :)

      Usuń
  11. Świetny pomysł dla chłopców jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julce też się podoba! Ale to z kolei nie podoba się Olkowi :)

      Usuń
  12. no i dzięki Tobie Filip będzie miał niespodziankę jak jutro wróci ze złobka! Dzięki Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja właśnie o te ślady miałam zapytać jak tylko zobaczyłam taśmę przyklejoną do paneli... ;-) Mój Adaś właśnie wszedł w taki etap, że pierwszym słowem po przebudzeniu i ostatnim przed zaśnięciem jest "auto", więc pewnie zrobimy taśmo-domostrady i u nas :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybki efekt niedrogie kosztem portfela i pracy, podpatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dreptam po podobnej - tylko że z taśmy izolacyjnej - no i są - TORY!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalna sprawa :-)))) my co prawda mamy taki dywanik ale dzieciaki to wciąga :-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...