Strony

wtorek, 12 marca 2013

Plac zabaw Julki

Skończyło się TYLKO jedzenie i spanie ...

Julka ma tzw. "czas wolny" i spędza go na zmianę na moich rękach albo na swoim prywatnym placu zabaw.
Rozkładamy kocyk i się bawimy.

Naszym najlepszym jak dotąd zabawkowym zakupem jest drewniany stojak z zabawkami z IKEA
Jest idealnie zaprojektowany, lekki ale za razem stabilny, ma odpowiednią szerokość i wysokość- jak Jula macha rączkami porusza wszystkie zabawki :). Mieści się do łóżeczka i jest akurat na szerokość przewijaka więc można go położyć wszędzie! No i można zaczepić na nim swoje zabawki! Polecam!

Mamy też grzechotkę "kulę". Jest mięciutka i bardzo giętka, ma dzwoneczek i drewniane elementy.

Jest oczywiście książeczka :) 
I słonik i rybka i mięciutka przytulanka z tasiemkami od blogowej Cioci Asi.
No i owieczka, która szumi morzem, albo padającym deszczem :)

I tak się bawimy z Julką...i z Olkiem oczywiście! Bo starszy brat pilnuje, żeby siostrze niczego nie brakowało :)

 Ps. Notka nie jest sponsorowana... a szkoda, bo uwielbiam IKEA i drewniane zabawki!!!! :)










18 komentarzy:

  1. ale się zmienia Julka :) i jaki kolor włosa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. drewniane zabawki są super ! też kolekcjonujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula piękna dziewczynka. Olek jak na starszego brata przystało broni i chroni :) Ja też uwielbiam Ikeę , niemal za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona śliczna!! Sporo mnie ominęło i widzę, że rośnie jak na drożdżach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, plac zabaw faktycznie na wypasie, aż sama bym taki chciała.

    Ja osobiście również jestem wielka fanką Ikea :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielokrotnie podziwiałam stojak w ikei, którą tak jak Ty uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkochujemy się w drewnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam, i moje dziciaczki również, nie ma to jak drewniane kolorowe cuda...

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudnie rośnie ! Olek mnie jak zwykle rozczula swoją opiekuńczością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten stojak z ikea jest dostępny w regularnej ofercie w Ikea? kupiliście we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Kupilam go jakies 2 tygodnie temu.

      Usuń
  11. Julka faktycznie się zmienia - ale to zapewne nie pierwszy i nie ostatni raz...
    Na plac zabaw - a i owszem - Ale tylko z starszym bratem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki brat lepszy niż najlepsza zabawka, nawet i ajkii;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i jak mówię stanowcze tak drewnianym zabawkom, choć ich zakup jeszcze przede mną :)
    fajniutka sesja!
    zapraszam w wolnej chwili na mój blog:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie będę podczytywać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...